onsdag 11. september 2013

Arne Dahl-serien nominert til Crime Thriller Awards



Oi. Wow. Filmatiseringen av de fem første bøkene i serien om A-gruppen er nominert i kategorien International Dagger når britene skal dele ut Crime Thriller Awards den 24. oktober. Her er godeste Arne Dahl i godt selskap, for de andre nominerte er Homeland, Boardwalk Empire og Forbrytelsen (fra Danmark). Jeg håper selvfølgelig at juryen skal gå for Arne Dahl-serien! Legger ved et bilde fra Instagram'en min som jeg tok da jeg hadde kjøpt serien på dvd. Lykke til, Arne!


Apropos Instagram, ja - Arne Dahl la for noen uker siden ut et bilde av noe som kan se ut som en nyutgivelse av Misterioso. Kan det tenkes at Cappelen Damm endelig prøver å skape større interesse for [min] verdens beste krimforfatter? Her utbasuneres nemlig at dette er BØKENE BAK TV2-SERIEN! Alle filmene gikk nemlig på TV2 i sommer, så hvis Cappelen ønsker å henge seg på i kjølvannet er det jo bra. Ikke et sekund for tidlig... Her er Arne Dahls eget bilde:



PS! I sommer har (som nevnt) alle filmene gått på selveste TV2. Jeg har selvfølgelig vært borte og/eller opptatt med andre ting, så det har ikke blitt så mye blogging. Men hvis du er kjapp kan du få med deg Europa Blues, den ligger fortsatt ute på TV2s nett-tv, sumo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar